5 Kasım 2015 Perşembe

Momentum Filmini İzle

Momentum

 Aksiyon filmi arayanlar için, etkili ve gerilim düzeyi yüksek bir film momentum 18 Aralıkta vizyona girecektir. Morgan Freeman gibi usta oyuncuların yer aldığı bu filmde, soygun konusu ve karışık konular işlenmektedir. Dizide ki Alexis Farraday yani Olga Kurylenko, yine bir elmas soygunu yapmak için, eski ortağı onu ikna etmiştir. Ama zaman geçtikçe bunun sadece bir soygun değil, cinayet olacağını anlamıştır. Peşine düşen kiralık katil ile büyük bir kovalamaca başladıktan sonra, peşine düşenlerin kimliğini öğrenmeye çalışmıştır. Momentum film izleyerek kendinizi bu serüvenin içinde bulabilirsiniz. Ayrıca Momentum hd izle veya momentum full izle ile de aralıksız ve yüksek kalite de bu filmi izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder